Z ciała można odczytać dużo informacji. Patrząc na dziecko, możemy odkrywać jego historię. Po zrozumieniu drogi, którą idzie nasz podopieczny, poznaniu trudności, jakim codziennie stawia czoła, możemy pomóc mu tworzyć jego przyszłość. Praca nad ciałem – nad napięciem mięśniowym, nad zmysłami nie zaszkodzi żadnemu dziecku, a może przynieść wiele korzyści dzieciom z trudnościami.
Pozostało jeszcze 97% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Dodano: 25 października 2017
Autor: Beata Kuczewska-Kiełbus
Pedagog specjalny, instruktor gimnastyki korekcyjnej, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta neurorozwoju INPP, terapeuta uwagi słuchowej. Nauczyciel z wieloletnim doświadczeniem w pracy w szkole specjalnej (w tym z dziećmi autystycznymi) i poradni psychologiczno-pedagogicznej.