Autor: Danuta Pyrdoł
Dodano: 21 listopada 2017
Poznaj praktyczne aspekty procesu komunikowania się w sytuacjach szkolnych, relacjach uczniowie–nauczyciele–rodzice, na przykładzie konkretnych sytuacji z życia szkolnego. Artykuł może być skutecznym narzędziem samokształcenia, przyczynkiem do autorefleksji oraz materiałem teoretycznym do przeprowadzenia warsztatów z uczniami ostatniej klasy szkoły średniej.
Pozostało jeszcze 98 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Dodano: 21 listopada 2017
Autor: Danuta Pyrdoł
Lider zmian MEN w zakresie pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Nauczyciel dyplomowany z ponad 20-letnim stażem pracy z dziećmi mającymi problemy w uczeniu się oraz z doświadczeniem w aktywizacji zawodowej dorosłych i w pracy z uczniami dwujęzycznymi. Autorka projektów edukacyjnych i materiałów dla nauczycieli z zakresu metod aktywizujących, Problem Based Learning, praw człowieka, antydyskryminacji.