Bez zaangażowania rodziców szkoła nie osiągnie swoich celów – aby uczeń odniósł sukces, trzeba rozwijać nie tylko jego intelekt, ale również osobowość, psychikę, a można to zrobić tylko wspólnie. W tekście zawarto propozycję, jak pozyskać rodziców oraz wypracować model wspólnego działania, aby nauczyciele i rodzice stali się partnerami w wychowaniu dziecka. Pobierz prezentację i dowiedz się, jaki potencjał tkwi w rodzicach.
Pozostało jeszcze 93 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Krystyna Jakubowska
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 143 im. S. Starzyńskiego w Warszawie, nauczyciel języka polskiego, posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów liderów oświaty.