Temat różnorodności orientacji psychoseksualnych uchodzi w niektórych kręgach za kontrowersyjny, jednak w rzeczywistości jest jedną z wielu normalnych spraw związanych z człowieczeństwem i jego złożonością. Świat nauki oficjalnie przyjął, że różnorodność orientacji psychoseksualnych – to znaczy występowanie homo- i biseksualności – jak najbardziej mieści się w normie i nie jest przejawem zaburzeń. Osoby hetero-, homo- i biseksualne powinny być więc traktowane na równi i mieć takie same prawa do życia w zgodzie ze sobą oraz do szacunku ze strony innych. Jak podejmować ten temat w klasie i szkole?
Pozostało jeszcze 95 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Magdalena Goetz
Psycholożka, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, członkini Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej, trenerka umiejętności interpersonalnych, a także autorka wielu publikacji z zakresu psychologii pracy, psychologii wychowawczej, relacji międzyludzkich oraz zdrowia psychicznego.