Ostatnimi czasy w polskich przedszkolach i szkołach coraz częściej się dzieci z diagnozą autyzmu. Ta nowa sytuacja skłania wychowawców i specjalistów do podejmowania działań w kierunku podnoszenia jakości włączania dziecka z autyzmem w środowisko przedszkolne. W pierwszej części artykułu przedstawione zostały prawne aspekty opracowania IPET. Część druga została poświęcona charakterystyce funkcjonowania dziecka z autyzmem.
Pozostało jeszcze 95 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Aneta Żurek
Pedagog specjalny, terapeuta, trener. Specjalizuje się w pedagogice specjalnej, pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Posiada wieloletnie doświadczenie praktyczne w pracy z dzieckiem ze SPE. Autorka licznych publikacji i artykułów związanych z edukacją włączająca i pedagogiką specjalną.