samorząd uczniowski

Karta pracy Samorząd uczniowski

Jak uczyć samorządności w szkole – scenariusz warsztatu dla nauczycieli

Uczestnicy Nauczyciele
Cele ogólne
  • Zapoznanie się z modelem „Drabiny partycypacji” według Rogera A. Harta
  • Wdrażanie tej metody w pracy z samorządem uczniowskim  
Cele szczegółowe Nauczyciel:
  • potrafi określić, na którym szczeblu drabiny funkcjonuje samorząd uczniowski
  • umie posługiwać się modelem „Drabiny partycypacji” w praktyce
  • aktywnie wspiera uczniów w procesie dochodzenia do samorządności
Czas trwania 150 minut
Potrzebne materiały
  • Karta pracy „Samorząd uczniowski”
  • Samorząd uczniowski –  „Drabina partycypacji” według Rogera A. Harta
  • Materiał pomocniczy „Jak pracować z modelem „Drabina partycypacji” według Rogera A. Harta”
  • Karta pracy „Wspinaczka po drabinie samorządności” (wszystkie karty pracy i materiały pomocnicze znajdują się w załącznikach)
  • 3 duże arkusze papieru i flamastry
  • Mały koszyk lub pudełko
  • Małe kartki i długopisy
Liczba uczestników Bez ograniczeń
Sprawdź inne serwisy