Zapraszamy do obejrzenia trzyczęściowego webinaru poświęconemu podsumowaniu pracy psychologa i pedagoga w szkole.
Dyrektor przedszkola lub szkoły może zobowiązać każdego nauczyciela do przygotowania sprawozdania z pracy w kończącym się półroczu. Przepisy nie zawierają wytycznych dotyczących formy i zawartości takiego sprawozdania. Co więcej – na ten temat najczęściej milczą również regulacje wewnętrzne obowiązujące w szkołach. Wobec tego, jak opisać pracę i działania podejmowane na rzecz uczniów? Sprawdź, jakie informacje może uwzględniać podsumowanie pracy psychologa i pedagoga szkolnego po pierwszym półroczu.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Przeczytaj również:
Przepisy prawa oświatowego nie zawierają wzorca do przeprowadzania ewaluacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Dobór metod i narzędzi wykorzystywanych w ewaluacji należy więc do dyrektora oraz nauczycieli. W artykule zamieściliśmy omówienie metod i narzędzi badawczych, które najlepiej sprawdzą się, kiedy będzie przeprowadzana ewaluacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Dodatkowe elementy podsumowania pracy psychologa i pedagoga w szkole
Budowa sprawozdania z pracy psychologiczno-pedagogicznej
Cele i znaczenie opracowywania podsumowania pracy psychologiczno-pedagogicznej
Roczne sprawozdanie z pracy psychologa i pedagoga szkolnego powinno uwzględniać wszystkie aspekty pracy w danym roku szkolnym, w tym także analizę działań podejmowanych w formie zdalnej. Pobierz przykładowy wzór sprawozdania z pracy psychologiczno-pedagogicznej.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.