Szczególnie ważne dla specjalisty

Ewaluacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej – metody i narzędzia badawcze

Małgorzata Celuch

Autor: Małgorzata Celuch

Dodano: 10 czerwca 2021
Ewaluacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej – metody i narzędzia badawcze

Przepisy prawa oświatowego nie zawierają wzorca do przeprowadzania ewaluacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Dobór metod i narzędzi wykorzystywanych w ewaluacji należy więc do dyrektora oraz nauczycieli. W artykule zamieściliśmy omówienie metod i narzędzi badawczych, które najlepiej sprawdzą się, kiedy będzie przeprowadzana ewaluacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Co powinna zawierać ewaluacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • Jakie metody i narzędzia badawcze wykorzystać do przeprowadzenia ewaluacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • Na co zwracać uwagę podczas doboru metod i narzędzi badawczych
  • Jak w ewaluacji wykorzystać: ankietę, obserwację, wywiad, dane zastane
  • Jakie są wady i zalety poszczególnych metod i narzędzi wykorzystywanych w ewaluacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 10 czerwca 2021

Autor: Małgorzata Celuch

Nauczyciel matematyki i informatyki z 20-letnim stażem. Wicedyrektor zespołu szkół. Czynny egzaminator i współorganizator międzyszkolnych konkursów matematycznych. Autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora

Tematyka

Sprawdź inne serwisy