Przepisy prawa oświatowego nie zawierają wzorca do przeprowadzania ewaluacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Dobór metod i narzędzi wykorzystywanych w ewaluacji należy więc do dyrektora oraz nauczycieli. W artykule zamieściliśmy omówienie metod i narzędzi badawczych, które najlepiej sprawdzą się, kiedy będzie przeprowadzana ewaluacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Co powinna zawierać ewaluacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Jakie metody i narzędzia badawcze wykorzystać do przeprowadzenia ewaluacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Na co zwracać uwagę podczas doboru metod i narzędzi badawczych
- Jak w ewaluacji wykorzystać: ankietę, obserwację, wywiad, dane zastane
- Jakie są wady i zalety poszczególnych metod i narzędzi wykorzystywanych w ewaluacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Małgorzata Celuch
Nauczyciel matematyki i informatyki z 20-letnim stażem. Wicedyrektor zespołu szkół. Czynny egzaminator i współorganizator międzyszkolnych konkursów matematycznych. Autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora