pensum nauczyciela

 Organizacja zajęć rewalidacyjnych – aspekty prawne i praktyczne

Organizacja zajęć rewalidacyjnych – aspekty prawne i praktyczne

Planowanie pracy rewalidacyjnej z uczniem posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego przysparza wielu trudności. Czy cele określa się zespole? Czy może robi to nauczyciel prowadzący zajęcia? Nadal zdarza się mylenie zajęć rewalidacyjnych z zajęciami prowadzonymi w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Wiele emocji wzbudza także nieokreślone pensum nauczyciela, które nie jest wprost unormowane w prawie oświatowym. Sprawdź, jak powinna wyglądać organizacja zajęć rewalidacyjnych. Sprawdź również, w jaki sposób określić wymiar pensum nauczyciela prowadzącego te zajęcia.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Dołącz do Akademii ePedagogiki i obejrzyj szkolenie: Zajęcia rewalidacyjne dla ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w szkole podstawowej i ponadpodstawowej Do webinaru dołączono materiały specjalne:
  • Broszura: Zajęcia rewalidacyjne w szkole podstawowej i ponadpodstawowej
  • Ebook: Organizacja zajęć rewalidacyjnych. Aspekty prawne i praktyczne
  • Indywidualny program zajęć rewalidacyjnych dla ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
  • Karta pracy: Kim jestem
  • Karta pracy: Rewalidacja
  • Karta pracy: Stres
  • Karta pracy: Szkoła

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak zorganizować pracę rewalidacyjną z uczniem?
  • Kto może prowadzić zajęcia rewalidacyjne?
  • Jakie jest pensum dla nauczyciela, któremu powierzono prowadzenie zajęć rewalidacji?
  • Jak wyliczyć pensum nauczyciela prowadzącego zajęcia rewalidacyjne?
  • Dlaczego do rewalidacji warto włączać metody wspierające?
  • Czym charakteryzują się różne metody wspierające pracę specjalisty?

Przeczytaj również:

Sprawdź inne serwisy