Ortografia - pisownia ż. Zadaniem ucznia jest dopisać do podanych przymiotników rzeczowniki z ramki.
Ortografia - pisownia ż - wyrazy pochodzenia francuskiego. Krzyżówka.
Ortografia - pisownia ż w zakończeniach -aż, -eż w rzeczownikach rodzaju żeńskiego. Zadaniem ucznia jest uzupełnienie zdań wyrazami z ramki.
Plakat w formacie A3. Gimnastyka buzi i języka, czyli ćwiczenia aparatu artykulacyjnego dla każdego. Dwie wersje - kolorowa i do pokolorowania przez uczniów.
Plakaty w dwóch wersjach kolorystycznych. Wersja kolorowa i do pokolorowania przez ucznia.
Plakat w trzech wersjach - kolorowy oraz dwie wersje do pokolorowania.
Ćwiczenie rozwijające kompetencje matematyczne i umożliwiające prowadzenie obserwacji umiejętności uczniów. Do pracy z uczniami klas 1–3 szkoły podstawowej. Nauczyciel dzieli grupę na 4-osobowe zespoły. Każdy zespół otrzymuje zestaw figur geometrycznych. Zadaniem uczniów jest ułożenie z otrzymanych figur podanego obrazka.
Zabawa jest odmianą znanej zabawy w głuchy telefon. Dzieci siedzą w kręgu. Nauczyciel szepcze dziecku ciągi liczb. Można wykorzystać podane ciągi lub stworzyć własne.
Uczniowie pracują w parach. Jedno z dzieci w parze jest rodzicem, a drugie dzieckiem. Zadaniem dziecka jest zapamiętanie i powtórzenie listy zakupów. Rodzic czyta dziecku listę zakupów. Zadaniem dziecka jest jej powtórzenie. Następnie dzieci zamieniają się rolami. W zależności od umiejętności dzieci na kartach pracy znajdują się listy obrazkowe, jak i bardziej skomplikowane, zawierające ilości danych produktów.
Każde dziecko otrzymuje drobne klocki. Zadaniem ucznia jest zbudowanie z nich przedmiotu jak najbardziej podobnego do tego, który znajduje się na obrazku.
Zadaniem dziecka jest znalezienie na rysunku brakujących elementów i dorysowanie ich.
Zadaniem dziecka jest znalezienie pięciu różnic występujących między rysunkami.
Ćwiczenie funkcji wzrokowych, myślenia logicznego, orientacji przestrzennej. Karta pracy dla uczniów klas 1–3 szkoły podstawowej. Zadaniem ucznia jest równe wycięcie puzzli, a następnie dopasowanie ich w odpowiednie miejsca. Podane jest rozwiązanie zadania – nauczyciel może je zasłonić.
Ćwiczenie funkcji wzrokowych, orientacji przestrzennej, myślenia logicznego. Karta pracy dla uczniów klas 1–3 szkoły podstawowej. Zadaniem ucznia jest równe wycięcie puzzli, a następnie dopasowanie ich w odpowiednie miejsca. Dla ułatwienia podane jest rozwiązanie – nauczyciel może je jednak zasłonić.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.