Utrwalanie [r] i [s, z, c]. Rymowanka. Karta dla uczniów klas 1–3 szkoły podstawowej. Tekst można wykorzystać do utrwalania [r] dla ucznia, który nie ma problemu z artykulacją [s, z, c, dz], lub do utrwalania [s, z, c] dla ucznia, który nie ma problemu z artykulacją [r]. W ćwiczeniu nie występują głoski [sz, ż, cz, dż].
Utrwalanie [ć] w wyrazach i w zdaniach. Karta dla uczniów klas 6–8- szkół podstawowych (i gimnazjum). Wszystkie wyrazy użyte w wykreślance oraz rozwiązanie zawierają głoskę [ć], nie występują w nich inne głoski dentalizowane ani [r].
Utrwalanie [s, z, c] w połączeniu z samogłoskami i w grupach spółgłoskowych. Karta dla uczniów klas 1–3 szkół podstawowych. W ćwiczeniu nie występują inne głoski dentalizowane ani [r].
Utrwalanie [sz, ż, cz] w połączeniu z samogłoskami i w grupach spółgłoskowych. Karta dla uczniów klas 1–3 szkół podstawowych. W ćwiczeniu nie występują inne głoski dentalizowane ani [r].
Rozwijanie funkcji wzrokowych, karta dla starszych dzieci przedszkolnych. Zadaniem dziecka jest połączenie królików z ich cieniami.
Rozwijanie funkcji wzrokowych, karta dla starszych dzieci przedszkolnych. Zadaniem dziecka jest wskazanie dwóch takich samych pisanek.
Rozwijanie funkcji wzrokowych, karta dla starszych dzieci przedszkolnych i uczniów klas 1 szkoły podstawowej. Zadaniem dziecka jest dopasowanie cienia do królika.
Grafomotoryka, rozwijanie funkcji wzrokowych – rysowanie po śladzie. Karta dla starszych dzieci przedszkolnych i uczniów klas 1 szkoły podstawowej.
Grafomotoryka, rozwijanie funkcji wzrokowych – labirynt. Karta dla starszych dzieci przedszkolnych i uczniów klas 1 szkoły podstawowej.
Grafomotoryka, rozwijanie funkcji wzrokowych – labirynt. Karta dla uczniów klas 1–3 szkół podstawowych.
Grafomotoryka, rozwijanie funkcji wzrokowych. Karta dla uczniów klas 1–3 szkół podstawowych. Zadaniem ucznia jest pokolorowanie rysunku według wskazówek.
Karta na zajęcia z uczniami w wieku 9–13 lat. Nauczyciel wprowadza uczniów w temat zajęć, zwracając uwagę na emocje i uczucia przyjemne i nieprzyjemne oraz wynikające z nich zachowania i postawy człowieka…
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.