Pisownia rz po spółgłoskach. Zadniem ucznia jest uzupełnienie podanych zwrotów.
Pisownia rz po spółgłoskach. Zadniem ucznia jest połączenie wyrazów z definicjami.
Pisownia rz po spółgłoskach. Zadaniem ucznia jest znalezienie wyrazów w diagramie.
Utrwalanie [sz], [cz] w wyrazach – rymowanka. W ćwiczeniu nie występują głoski [s], [z], [c], [dz] ani [r]. Logopeda przygotowuje kartę: wycina „opakowania” i przykleja je w odpowiednich miejscach przy „paczkach”, aby zakrywały to, co jest w środku. Dziecko „otwiera” paczki i nazywa przedmioty, które się w nich znajdują.
Utrwalanie [r] w wyrazach – rymowanka. W ćwiczeniu nie występują głoski [sz], [ż], [cz], [dż]. Logopeda przygotowuje kartę: wycina „opakowania” i przykleja je w odpowiednich miejscach przy „prezentach”, aby zakrywały to, co jest w środku. Dziecko „otwiera” prezenty i nazywa przedmioty, które się w nich znajdują.
Utrwalanie [s], [z], [c], [dz] w wyrazach – rymowanka. W ćwiczeniu nie występują głoski [sz], [ż], [cz], [dż] ani [r]. Logopeda przygotowuje kartę: wycina „opakowania” i przykleja je w odpowiednich miejscach przy „prezentach”, aby zakrywały to, co jest w środku.
Ortografia - rz wymienne. Zadaniem ucznia jest dobranie odpowiednich wyrazów z rz wymiennym i zapisanie wymienności.
Ortografia - rz wymienne. Zadaniem ucznia jest dopisanie wyrazów pokrewnych do rzeczowników.
Ortografia - rz wymienne. Do podanych czasowników dopisz wyrazy wskazujące na na wymienność rz na r.
Ortografia - rz niewymienne. Zadaniem ucznia jest udzielenie odpowiedzi na pytania.
Ortografia - rz wymienne. Zadaniem ucznia jest uzupełnie podanych przesłów wyrazami z ramki.
Ortografia - rz niewymienne. Zadaniem ucznia jest uzupełnienie skojarzeń wyrazami ze słowniczka.
Ortografia - rz wymienne. Uzupełnienie wiedzy.
Grafomotoryka, ćwiczenie funkcji wzrokowych. Zadaniem ucznia jest odwzorowanie obrazku. Do wyboru są cztery karty.
Ortografia - pisownia ż. Zadaniem ucznia jest dopisanie do pudełek odpowiednich wyrazów.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.