Logiczne myślenie, koncentracja. Klasy 3-6. Zadaniem ucznia jest zakreślenie tylko cyfr. Następnie uczeń porównuje swoją pracę z pracą kolegi, a na koniec dopisuje cyfry, których brakuje.
Kreatywne przypominanie informacji. Uczniowie klas 4-8. Zadaniem uczniów jest wpisanie w kółka wszystkiego, co kojarzy im się z epoką średniowiecza.
Logiczne myślenie, koncentracja. Klasy 1-6. Zadaniem uczniów jest znalezienie niepasującego elementu i narysowanie go w odpowiednim polu.
Utrwalanie [ś, ć] w połączeniu z samogłoskami i w grupach spółgłoskowych. W ćwiczeniu nie występują inne głoski dentalizowane ani [r].
Utrwalanie [ś] i [ć], różnicowanie „ć” i „ś” w sylabach i w wyrazach. W ćwiczeniu występują głoski „ć” i „ś”. Materiał przeznaczony jest do utrwalania prawidłowej artykulacji tych głosek oraz do różnicowania ich w przypadku terapii dziecka, które zamienia głoski szczelinowe na zwartoszczelinowe lub zwartoszczelinowe na szczelinowe. W wyrazach przeznaczonych do wymawiania przez dziecko nie występują inne głoski dentalizowane ani [r].
Różnicowanie [ś] i [s] w wyrazach w nagłosie. W ćwiczeniu występują głoski [ś] i [s]. Materiał przeznaczony jest do utrwalania prawidłowej artykulacji tych głosek oraz do różnicowania ich. W wyrazach przeznaczonych do wymawiania przez dziecko nie występują inne głoski dentalizowane ani [r].
Koncentracja uwagi, ćwiczenie funkcji wzrokowych, grafomotoryka.
Ortografia - pisownia wyrazów zawierających rz niewymienne. Diagram.
Ortografia - pisownia rz po spółgłosce r. Zadaniem ucznia jest uzupełenienie przepisu odpowiednimi wyrazami.
Ortografia - rz czy sz? Zadaniem ucznia jest uzupełnienie cytatów.
Ortografia - pisownia sz. Do podanych przymiotników w stopniu wyższym dopisz antonim.
Ortografia - rz po ch. Do podanych wyrazów należy dopasować ich definicje.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.