Ortografia - pisownia ż po spółgłoskach l, ł, n, r. Zadaniem ucznia jest uzupełnienie zdań wyrazami z ramki, a także uzupełnienie krzyżówki.
Ortografia - pisownia ż przed spółgłoskami m, n, r, w, ł. Zadaniem ucznia jest dobranie odpowiedniego wyrazu do podanych ciągów i uzupełnienie diagramu.
Grafomotoryka. Zadaniem dziecka jest połączenie kropek na obrazku.
Grafomotoryka. Zadaniem dziecka jest połączenie kropek, aby otrzymać obrazek.
Grafomotoryka. Zadaniem dziecka jest połączenie kropek, aby powstał rysunek.
Grafomotoryka. Zadaniem dziecka jest połączenie kropek, aby powstał rysunek motyla.
Grafomotoryka, ćwiczenie dla starszych uczniów. Należy połączyć kropki od 1 do 70.
Grafomotoryka, ćwiczenie dla starszych uczniów. Należy połączyć kropki od 1 do 60.
Grafomotoryka, ćwiczenie dla starszych uczniów. Należy połączyć kropki od 1 do 78.
Grafomotoryka, ćwiczenie dla starszych uczniów. Należy połączyć kropki od 1 do 63.
Grafomotoryka, ćwiczenie dla starszych uczniów. Należy połączyć kropki od 1 do 66.
Grafomotoryka, ćwiczenie pamięci i koncentracji, rozwijanie wyobraźni przestrzennej. Do zajęć potrzebne są kwadratowe kartki papieru w różnych kolorach. Do wykorzystania trzy wzory.
Grafomotoryka, ćwiczenie pamięci i koncentracji, rozwijanie wyobraźni przestrzennej. Do zajęć potrzebne są kwadratowe kartki papieru w różnych kolorach. Do ułozenia trzy zwierzęta.
Ortografia - pisownia ż. Zadaniem ucznia jest uzupełnienie zdań wyrazami z partykułą że.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.