Rekomendowany przez
PortalOświatowy.pl
Zadaj pytanie
Czat z ekspertem
Telefoniczny dyżur eksperta
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Kreator
kart pracy
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Akty
prawne
Rekomendowany przez
PortalOświatowy.pl
Zadaj pytanie
Czat z ekspertem
Telefoniczny dyżur eksperta
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Kreator
kart pracy
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Akty
prawne
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Wyszukaj na stronie:
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Prawo i
dokumentacja
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Szukaj
Kreator
kart pracy
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Akty
prawne
dostosowanie wymagań edukacyjnych
Uczeń z orzeczeniem – czy musi mieć określone kryteria oceniania z poszczególnych przedmiotów
Pytanie:
Czy dla ucznia z orzeczeniem oprócz dostosowań w IPET, należy przygotować kryterium oceniania z poszczególnych przedmiotów?
Katarzyna Lewandowska-Staroń
4 października 2024 r.
Pytanie dnia
Czy dla ucznia z orzeczeniem lub opinią trzeba opracować dostosowania z religii
Pytanie:
Od 1 września 2024 r. ocena z religii nie wlicza się do średniej ocen. Czy w związku z tym należy pisać dostosowania dla uczniów uczestniczących z tych zajęciach posiadających orzeczenie bądź opinię? Czy w ocenie wieloaspektowej ujmować religię?
Marzenna Czarnocka
1 października 2024 r.
Pytanie dnia
Czy zmiana nauczyciela wymaga zmiany dostosowań dla ucznia
Pytanie:
Czy przy zmianie nauczyciela niezbędne jest opracowanie nowych dostosowań dla ucznia przez nowego nauczyciela? Dostosowania zostały opracowane przez poprzedniego nauczyciela przedmiotu w danym roku szkolnym.
Marzenna Czarnocka
24 września 2024 r.
Pytanie dnia
17016
16992
16935
Nagrody i wyróżnienia
Sprawdź inne serwisy
©
ePedagogika.pl
- Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.