Konstruowanie programu wychowawczo-profilaktycznego – kto ma to robić i dlaczego?

Joanna Borowik

Autor: Joanna Borowik

Dodano: 13 września 2022
Program wychowawczo-profilaktyczny w szkole

Czy nauczyciel działający w pojedynkę jest w stanie przygotować program wychowawczo-profilaktyczny? Jaką rolę w tym procesie odgrywają szkolni specjaliści? Działanie zespołowe nauczycieli, szczególnie w kontekście formułowania działań wychowawczo-profilaktycznych, wydaje się być koniecznością. Dowiedz się, jak powinno wyglądać konstruowanie szkolnego programu wychowawczo-profilaktycznego i kto odpowiada za jego opracowanie.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Kto powinien konstruować program wychowawczo-profilaktyczny i dlaczego?
  • Dlaczego konieczne jest działanie zespołowe nauczycieli przy formułowaniu działań wychowawczo-profilaktycznych?
  • Jakie korzyści płyną z pracy zespołowej w tworzeniu programu wychowawczo-profilaktycznego?

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 13 września 2022

Autor: Joanna Borowik

Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Trener umiejętności wychowawczych, realizatorka Szkoły dla Rodziców i Wychowawców, mediator, socjoterapeuta, pedagog w gimnazjum.
Sprawdź inne serwisy