Jak przeprowadzić diagnozę przed opracowaniem programu wychowawczo-profilaktycznego

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 4 września 2023
Jak przeprowadzić diagnozę przed opracowaniem programu wychowawczo-profilaktycznego

Zakres diagnozy prowadzonej w związku z koniecznością opracowania programu wychowawczo-profilaktycznego powinien wynikać z problemów występujących w danej społeczności szkolnej. Wskazaniem do wyboru obszaru diagnozy mogą być np. wyniki nauczania, analiza zachowań uczniów, sytuacje problemowe, chęć rozpoznania zagrożeń występujących w szkole itp. Program powinien zostać uchwalony do 30 września.

Z artykułu dowiesz się m.in.

  • Jakie czynności należy wykonać przed opracowaniem programu wychowawczo-profilaktycznego?
  • Kto wyda uchwałę o przyjęciu programu wychowawczo-profilaktycznego, jeżeli nie zrobi tego rada rodziców?

Przeczytaj również:

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 4 września 2023

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.
Sprawdź inne serwisy