Emocje w szkolnej ławce. Dlaczego są tak skuteczne? Część 2

Danuta Pyrdoł

Autor: Danuta Pyrdoł

Dodano: 21 lutego 2018
Emocje u uczniów

W drugiej części cyklu artykułów o emocjach przyglądamy się dotychczasowym odkryciom z zakresu funkcjonowania mózgu, aby na tej podstawie prześledzić proces kształtowania się emocji. Poparty konkretnymi przykładami materiał przydatny jest dla nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniami, aby lepiej zrozumieć podłoże emocjonalne wywierające wpływ na proces uczenia się – nauczania.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Już teraz przetestuj portal
za darmo

  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia
    z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
    i prawników
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Dodano: 21 lutego 2018

Autor: Danuta Pyrdoł

Pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel przedsiębiorczości, doradca zawodowy. Lider zmian MEN w zakresie pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Nauczyciel dyplomowany z ponad 20-letnim stażem pracy z dziećmi mającymi problemy w uczeniu się oraz z doświadczeniem w aktywizacji zawodowej dorosłych i w pracy z uczniami dwujęzycznymi. Autorka projektów edukacyjnych i materiałów dla nauczycieli z zakresu metod aktywizujących, Problem Based Learning, praw człowieka, antydyskryminacji.

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel