Poradnia psychologiczno-pedagogiczna w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego zamieszcza zalecenia, które ma realizować szkoła. Sprawdź, jakie zapisy dotyczące zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów prowadzących zajęcia z uczniem można zamieścić w Indywidualnym Programie Edukacyjno-Terapeutycznym.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Skąd pozyskać informacji o kierunku działań, które powinni podjąć nauczyciele i specjaliści
- Czym powinny charakteryzować się zintegrowane działania nauczycieli i specjalistów
- Kierunek działań nauczycieli wyznacza wielospecjalistyczna ocena funkcjonowania
Pozostało jeszcze 78 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.