Określenie w IPET zintegrowanych działań nauczycieli

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 1 września 2021
Określenie w IPET zintegrowanych działań nauczycieli

Poradnia psychologiczno-pedagogiczna w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego zamieszcza zalecenia, które ma realizować szkoła. Sprawdź, jakie zapisy dotyczące zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów prowadzących zajęcia z uczniem można zamieścić w Indywidualnym Programie Edukacyjno-Terapeutycznym.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Skąd pozyskać informacji o kierunku działań, które powinni podjąć nauczyciele i specjaliści
  • Czym powinny charakteryzować się zintegrowane działania nauczycieli i specjalistów
  • Kierunek działań nauczycieli wyznacza wielospecjalistyczna ocena funkcjonowania

Przeczytaj również:

Pobierz:

Pozostało jeszcze 75% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 1 września 2021

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy