Ubiór odbierany i nazywany jako wyzywający dla niektórych jest powodem do zmartwień. Kiedy warto podjąć temat ubioru w rozmowie z uczniami i uczennicami? I jakie cele ma mieć dotycząca tego praca wychowawcza?
Pozostało jeszcze 96 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Tomasz Garstka
Psycholog, absolwent UW, szkoleniowiec w Fundacji Wsparcie i Rozwój, członek Klubu Sceptyków Polskich. Zajmuje się m.in. prowadzeniem szkoleń w zakresie umiejętności psychospołecznych. Autor ponad dwustu artykułów adresowanych do nauczycieli, wychowawców, dyrektorów szkół, psychologów oraz pedagogów.