We wszystkich szkołach są uczniowie, którzy sprawiają problemy wychowawcze. Znaczny odsetek problemów w tym zakresie wiąże się z zaburzonymi zachowaniami i reakcjami emocjonalnymi występującymi zarówno podczas lekcji, jak również na przerwach i na zajęciach pozalekcyjnych. Co należy rozumieć przez pojęcie zaburzeń emocji i zachowania, jaki zakres zachowań wpisuje się w to zjawisko i pomóc uczniom odnaleźć się w rzeczywistości szkolnej?
Pozostało jeszcze 93 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Grażyna Redlisiak
Pedagog specjalny, psychoterapeutka systemowa, autorka programów profilaktyczno-terapeutycznych, warsztatów i szkoleń. Prowadzi Ośrodek Rozwoju, Terapii i Szkoleń AMIKUR, pracuje jako pedagog i wychowawca w niepublicznej szkole podstawowej. Jako psychoterapeutka specjalizuje się w pracy z ciałem i ruchem oraz w treningach umiejętności społecznych i interpersonalnych dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi i emocjonalnymi oraz systemowej psychoterapii rodzin