Ocenianie kształtujące ma służyć dzieciom i młodzieży, ułatwiać im uczenie się, pokonywać trudności, zdobywać i stosować wiedzę oraz rozwijać umiejętności. W najlepszym interesie rodziców jest wspieranie nauczycieli we wdrażaniu takiego podejścia do oceniania w szkole.
Pozostało jeszcze 97 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Tomasz Garstka
Psycholog, absolwent UW, szkoleniowiec w Fundacji Wsparcie i Rozwój, członek Klubu Sceptyków Polskich. Zajmuje się m.in. prowadzeniem szkoleń w zakresie umiejętności psychospołecznych. Autor ponad dwustu artykułów adresowanych do nauczycieli, wychowawców, dyrektorów szkół, psychologów oraz pedagogów.