Zasady pracy zdalnej – jak regulaminem zachęcać zamiast zniechęcać

Katarzyna Topolska

Autor: Katarzyna Topolska

Dodano: 1 września 2020
Covid_AdobeStock_379264012

Pamiętajcie, że w tworzeniu regulaminów dla uczniów unikać zakazów na rzecz wskazywania pożądanego zachowania.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jak sformułować zasady pracy zdalnej, aby uczniowie nie protestowali

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 1 września 2020

Autor: Katarzyna Topolska

psycholog i koordynator projektów społeczno-edukacyjnych. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Łódzkim, pracuje jako psycholog szkolny i w praktyce prywatnej. Zajmuje się indywidualną pracą terapeutyczną z dziećmi i rodzicami, prowadzeniem warsztatów oraz szkoleń oraz pracą projektową opartą na procesie grupowym.
Sprawdź inne serwisy