Organizacja warsztatu pracy wychowawczy część 2. Zasady współpracy z uczniami

Margaryta Orzechowska

Autor: Margaryta Orzechowska

Dodano: 21 lipca 2019
Moje miejsce pracy – moje królestwo

Warsztat pracy to nie tylko odpowiednio wyposażona sala lekcyjna oraz odpowiednie zorganizowanie przestrzeni. Niezwykle ważnym aspektem tworzenia warsztatu pracy wychowawcy jest wypracowanie zasad współpracy z uczniami. Dlaczego warto poświęcić na to czas i co może pomóc? W tym artykule znajdziesz propozycje I wskazówki, które mogą okazać się pomocne.

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 21 lipca 2019

Autor: Margaryta Orzechowska

Wychowawca i nauczyciel dyplomowany z 28 letnim stażem. Prowadziła zajęcia z kształcenia zintegrowanego w klasach 1-3 i matematyki w klasach 4-6 w szkole na warszawskim Żoliborzu, a następnie z gimnazjalistami i klasą 7 w Społecznej Szkole Podstawowej Fundacji AlterEdu. Jest autorką i współautorką materiałów dla nauczycieli oraz podręczników, ćwiczeń i zbiorów zadań dla dzieci. Jako członek Pracowni Matematyki przy Instytucie Badań Edukacyjnych uczestniczyła w projekcie Entuzjaści Edukacji – była członkiem zespołu badawczego i współautorką narzędzi badawczych oraz raportów ogólnopolskich badań umiejętności matematycznych uczniów na I i II etapie kształcenia
Sprawdź inne serwisy