Warsztat pracy to nie tylko odpowiednio wyposażona sala lekcyjna oraz odpowiednie zorganizowanie przestrzeni. Niezwykle ważnym aspektem tworzenia warsztatu pracy wychowawcy jest wypracowanie zasad współpracy z uczniami. Dlaczego warto poświęcić na to czas i co może pomóc? W tym artykule znajdziesz propozycje I wskazówki, które mogą okazać się pomocne.
Pozostało jeszcze 92 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Margaryta Orzechowska
Wychowawca i nauczyciel dyplomowany z 28 letnim stażem. Prowadziła zajęcia z kształcenia zintegrowanego w klasach 1-3 i matematyki w klasach 4-6 w szkole na warszawskim Żoliborzu, a następnie z gimnazjalistami i klasą 7 w Społecznej Szkole Podstawowej Fundacji AlterEdu. Jest autorką i współautorką materiałów dla nauczycieli oraz podręczników, ćwiczeń i zbiorów zadań dla dzieci. Jako członek Pracowni Matematyki przy Instytucie Badań Edukacyjnych uczestniczyła w projekcie Entuzjaści Edukacji – była członkiem zespołu badawczego i współautorką narzędzi badawczych oraz raportów ogólnopolskich badań umiejętności matematycznych uczniów na I i II etapie kształcenia