Każdemu według potrzeb, czyli jak wspierać dzieci w klasie integracyjnej?

Natalia Perek

Autor: Natalia Perek

Dodano: 23 stycznia 2020
Wychowawca klasy integracyjnej

Integracja w szkołach nadal bywa tematem kontrowersyjnym – zarówno dla rodziców, jak i nauczycieli. Mimo wielu zwolenników, wielu korzyści, jakie niesie ze sobą edukacja w różnorodnej grupie, nadal wyrażenie ,,klasa integracyjna” budzi emocje. Zdarza się nawet, że rodzice zgłaszają się z dzieckiem na konsultację do psychologa z pytaniem, czy to dobre rozwiązanie? O czym musi wiedzieć wychowawca klasy integracyjnej?

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 23 stycznia 2020

Autor: Natalia Perek

Psycholog, absolwentka psychologii klinicznej i zdrowia na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyła dwustopniowe Studium Pomocy Psychologicznej i Interwencji Kryzysowej Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Podyplomowy Kurs Arteterapii Polskiego Instytutu Ericksonowskiego. Pracuje w Oddziale Psychiatrii Dziecięcej i Poradni Zdrowia Psychicznego w Szpitalu im. dr J.Babińskiego w Łodzi.

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel