Program poprawy efektywności wyników kształcenia w szkole opiniuje rada rodziców, a nie rada pedagogiczna

Monika Fidler

Autor: Monika Fidler

Dodano: 20 listopada 2024
  Program poprawy efektywności wyników kształcenia w szkole opiniuje rada rodziców, a nie rada pedagogiczna

Opracowanie programu poprawy efektywności wyników kształcenia lub wychowania jest jednym z najważniejszych działań podejmowanych w szkole w odpowiedzi na zalecenia organu nadzoru pedagogicznego. Kto jednak powinien opiniować taki program? Choć odpowiedź na to pytanie wynika wprost z przepisów prawa, w praktyce bywa przedmiotem nieporozumień. Sprawdź, kto opiniuje program poprawy efektywności kształcenia lub wychowania.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czym jest program poprawy efektywności wyników kształcenia i w jakich sytuacjach jest wdrażany?
  • Kto decyduje o konieczności opracowania programu poprawy efektywności w szkole?
  • Czy rada pedagogiczna ma kompetencje do opiniowania programu poprawy efektywności?
  • Jakie zadania w procesie opiniowania programu przypisane są radzie rodziców?

Pozostało jeszcze 79% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 20 listopada 2024

Autor: Monika Fidler

Sprawdź inne serwisy