Autor: Tomasz Garstka
Dodano: 13 listopada 2017
Diagnoza „fobia szkolna” nie występuje w poważnych systemach diagnostycznych. Z poniższych rozważań dowiemy się, co kryje się za takim określeniem problemów ucznia. Jednak już na wstępie warto zaznaczyć, że należy zachować ogromną ostrożność w używaniu takiej „diagnozy”, ponieważ można przegapić powody problemów występujących w funkcjonowaniu ucznia i zaniechać niezbędnej interwencji.
Pozostało jeszcze 96% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Dodano: 13 listopada 2017
Autor: Tomasz Garstka
Psycholog, absolwent UW, szkoleniowiec w Fundacji Wsparcie i Rozwój, członek Klubu Sceptyków Polskich. Zajmuje się m.in. prowadzeniem szkoleń w zakresie umiejętności psychospołecznych. Autor ponad dwustu artykułów adresowanych do nauczycieli, wychowawców, dyrektorów szkół, psychologów oraz pedagogów.