Zdalne nauczanie – jak motywować uczniów, gdy rodzice demotywują

Anna Kiełczewska

Autor: Anna Kiełczewska

Dodano: 8 listopada 2020
Rodzice demotywujący uczniów w zdalnym nauczaniu

Powrót do zdalnego nauczania to także powrót do problemów, które większość nauczycieli zauważyła wiosną. Nie wszyscy uczniowie mają w domu odpowiednie warunki do pracy, ale też nie wszystkie są zachęcane do pracy przez własnych rodziców. Rodzice nie zawsze pozytywnie odnoszą się do kształcenia na odległość i zamiast motywować - demotywują swoje dzieci, ograniczając lub uniemożliwiając im pełne wykorzystanie własnego potencjału. Co w takiej sytuacji może zrobić nauczyciel?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jaki jest wpływ rodziny ucznia na efekty zdalnego nauczania
  • Dlaczego rodzice negatywnie oceniają zdalne nauczanie
  • Które działania rodziców wpływają na obniżanie motywacji dziecka do nauki
  • Czy warto pracować z rodzicami demotywującymi swoje dzieci
  • Jakie działania nauczyciela wzmocnią motywację uczniów do zdalnej nauki

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 8 listopada 2020

Autor: Anna Kiełczewska

Wychowawca, nauczyciel, trener rozwoju osobistego, autorka licznych publikacji z zakresu wychowania, pedagogiki i psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami w szkołach polskich i holenderskich.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy