Autor: Katarzyna Topolska
Dodano: 29 listopada 2021
Sprawozdanie z pracy nauczyciela po każdym półroczu jest powszechną praktyką w większości szkół. I choć często samo hasło „analiza pracy” może powodować ciarki na plecach, to często spotykam się z podejściem, że sam proces pisania bywa przyjemny. Półroczna samoocena psychologa/pedagoga może unaocznić jego dokonania i sukcesy na rzecz dzieci i młodzieży. Sprawdź, jak samoocenę mogą przeprowadzić psycholog i pedagog szkolny.
Z artykułu dowiesz się:
- Jaki jest cel dokonywania autoanalizy efektywności pracy nauczyciela
- Z jakich aktów prawnych i dokumentów korzystać podczas analizy pracy własnej
- Jak skonstruować raport z przeprowadzonej samooceny
- W jaki sposób półroczna samoocena psychologa/pedagoga będzie przydatna przy tworzeniu sprawozdania nauczyciela z przebiegu stażu
Przeczytaj również:
Pobierz:
Pozostało jeszcze 86% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Dodano: 29 listopada 2021
Autor: Katarzyna Topolska
psycholog i koordynator projektów społeczno-edukacyjnych. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Łódzkim, pracuje jako psycholog szkolny i w praktyce prywatnej. Zajmuje się indywidualną pracą terapeutyczną z dziećmi i rodzicami, prowadzeniem warsztatów oraz szkoleń oraz pracą projektową opartą na procesie grupowym.