Utrwalanie [ś] w zdaniach. W ćwiczeniu nie występują inne głoski dentalizowane. Jest to materiał językowy służący utrwalaniu prawidłowej artykulacji [ś]. Karta pracy dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej i gimnazjum.
Utrwalanie [r] w nagłosie. Dziecko czyta lub, jeśli jeszcze tego nie potrafi, powtarza za logopedą rymowankę. Po każdym powtórzeniu koloruje jedną rybkę w akwarium. Po pokolorowaniu wszystkich rybek dziecko liczy je, uzupełnia zdanie pod rysunkiem odpowiednią liczbą i czyta lub powtarza to zdanie, zwracając uwagę na poprawną artykulację [r]. Karta pracy dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej.
Wyrazy w zdaniach zawierają głoskę [r] w nagłosie, w ćwiczeniu nie występuje [l]. Jest to materiał językowy służący utrwalaniu prawidłowej artykulacji [r]. Karta dla uczniów klas 7-8.
Utrwalanie [ś] w śródgłosie. Karta pracy dla uczniów klas 1-3 szkół podstawowych.
Utrwalanie [ś] w wygłosie. Karta pracy dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej.
Utrwalanie [ś] w śródgłosie. Wierszyk i łączenie kropek. Karta pracy dla dzieci w klasach 1-3 szkoły podstawowej.
Utrwalanie [ś] w zdaniach. Karta dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej i gimnazjum.Wszystkie wyrazy w zdaniach zawierają głoskę [ś], w ćwiczeniu nie występują inne głoski dentalizowane ani [r]. Jest to materiał językowy służący utrwalaniu prawidłowej artykulacji [ś].
Utrwalanie [ś] w zdaniach. Wyrazy w zdaniach zawierają głoskę [ś], w ćwiczeniu nie występują inne głoski dentalizowane. Jest to materiał językowy służący utrwalaniu prawidłowej artykulacji [ś]. Karta dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej i gimnazjum.
Utrwalanie [ś] w nagłosie, w śródgłosie i w wygłosie, ćwiczenia słuchowe. Karta pracy dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej.
Usprawnianie percepcji wzrokowej i ćwiczenie pamięci. Karta pracy dla uczniów szkoły podstawowej. Zadaniem ucznia jest zapamiętanie owoców na pierwszym obrazku, a następnie wskazanie na drugim obrazku, których owoców brakuje.
Usprawnianie percepcji wzrokowej i ćwiczenie pamięci. Karta pracy dla uczniów szkoły podstawowej. Zadaniem ucznia jest zapamiętanie warzyw na pierwszym obrazku, a następnie wskazanie na drugim obrazku, których warzyw brakuje.
Usprawnianie percepcji wzrokowej i ćwiczenie pamięci. Karta pracy dla uczniów szkoły podstawowej. Zadaniem ucznia jest zapamiętanie przedmiotów na pierwszym obrazku, a następnie wskazanie na drugim obrazku, których przedmiotów brakuje.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.