Autor: Marzenna Czarnocka
Dodano: 20 października 2021
Przepisy prawa oświatowego nie odnoszą się szczegółowo do kwalifikacji nauczycieli wspomagających. Nie precyzują specjalności na kierunku pedagogika specjalna, jaka powinien ukończyć nauczyciel. To dyrektor podejmuje decyzję czy specjalność pozwala na merytoryczne wypełnienie zadań w odniesieniu do potrzeb uczniów lub ucznia. Sprawdź, na co zwracać uwagę, gdy wspomaganie ma dotyczyć ucznia z afazją.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Które przepisy zawierają informacje dotyczące wymagań kwalifikacyjnych wobec nauczyciela wspomagającego
- Gdzie szukać wskazówek dotyczących kwalifikacji, które powinien posiadać nauczyciel wspomagający dla dziecka z afazją
Przeczytaj również:
Pozostało jeszcze 74% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Dodano: 20 października 2021
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.