Planowanie w IPET indywidualnych zajęć edukacyjnych

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 5 marca 2021
Planowanie w IPET indywidualnych zajęć edukacyjnych

Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego jest dość ogólnym wskazaniem do organizacji kształcenia. Dokumentem, który zoperacjonalizuje działania poszczególnych osób pracujących z uczniem jest IPET. Jeżeli w trakcie roku szkolnego szkoła otrzymuje nowe orzeczenie, konieczne jest zorganizowanie spotkania zespołu i podjęcie decyzji, co musi zmienić się w IPET. To właśnie w IPET trzeba wskazać, które zajęcia będą realizowane indywidualnie, a w których uczeń będzie brał udział z całą klasą.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie kroki podjąć, jeżeli w nowym orzeczeniu znalazło się zalecenie o realizacji części zajęć indywidualnie lub w grupie do 5 osób
  • Dlaczego decyzja o wyłączeniu ucznia z zajęć z klasą powinna być podejmowana po przeprowadzeniu WOPFU
  • Które przedmioty i w jakim wymiarze uczeń powinien realizować indywidualnie, jeżeli orzeczenie tego nie precyzuje

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 5 marca 2021

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy