Szczególnie ważne dla specjalisty

IPET dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim

Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Dodano: 23 lutego 2021
IPET dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim

Uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim nie obejmuje się kształceniem specjalnym, ponieważ realizują oni obowiązek szkolny przez udział w zajęciach rewalidacyjno-wychowawczych. Wobec tego, czy należy opracowywać dla nich indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim obejmuje się kształceniem specjalnym
  • Dla których uczniów należy opracować IPET
  • Jaki program należy opracować dla uczniów realizujących obowiązek szkolny poprzez udział w zajęciach rewalidacyjno-wychowawczych

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 23 lutego 2021

Autor: Marta Wysocka

Specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła kierunki prawo oraz filologia polska na Uniwersytecie Łódzkim.

Tematyka

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel