Szczególnie ważne dla specjalisty

IPET dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim

Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Dodano: 23 lutego 2021
IPET dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim

Uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim nie obejmuje się kształceniem specjalnym, ponieważ realizują oni obowiązek szkolny przez udział w zajęciach rewalidacyjno-wychowawczych. Wobec tego, czy należy opracowywać dla nich indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim obejmuje się kształceniem specjalnym
  • Dla których uczniów należy opracować IPET
  • Jaki program należy opracować dla uczniów realizujących obowiązek szkolny poprzez udział w zajęciach rewalidacyjno-wychowawczych

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 23 lutego 2021

Autor: Marta Wysocka

Redaktorka portalu ePedagogika.pl, specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy