IPET dla ucznia z niepełnosprawnością ruchową – jak opracować?

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 21 kwietnia 2022
IPET dla ucznia z niepełnosprawnością ruchową - jak opracować?

Dla każdego ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego należy opracować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET). IPET opracowuje się po dokonaniu wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia. Jest to zadanie zespołu nauczycieli specjalistów pracujących z uczniem. W artykule znajdziesz wskazówki dotyczące przeprowadzenia WOPFU i opracowania IPEt dla ucznia z niepełnosprawnością ruchową.

Z artykułu dowiesz się m.in.

  • Jakie czynności powinny poprzedzać opracowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego?
  • Co uwzględnić w programie dla dziecka z niepełnosprawnością ruchową w szkole?
  • Z jakich źródeł czerpać istotne informacje o indywidualnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych?

Przeczytaj również:

Pobierz dokument:

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 21 kwietnia 2022

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy