Kto przeprowadza ocenę efektywności IPET i efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej?

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 5 kwietnia 2022
Kto przeprowadza ocenę efektywności IPET i udzielanej pomocy

Obowiązek dokonania oceny efektywności IPET spoczywa na wszystkich członkach zespołu nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniem. Bardzo często jednak dyrektor wyznacza jednego nauczyciela, zwykle wychowawcę, który ma koordynować pracę wszystkich członków zespołu. Czy ma do tego prawo? Czy koordynator powinien przeprowadzić ewaluację indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego? Sprawdź, kto przeprowadza ocenę efektywności IPET w przedszkolu i szkole.  

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Kto odpowiada za przeprowadzenie oceny skuteczności IPET i udzielanej pomocy psychologiczno -pedagogicznej?
  • Czy dyrektor może zobowiązać jednego nauczyciela do ewaluacji IPET
  • Które przepisy regulują zasady dokonywania oceny efektywności udzielanej pomocy?
  • Kto uczestniczy w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego?

Pozostało jeszcze 76% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 5 kwietnia 2022

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy