Obowiązek dokonania oceny efektywności IPET spoczywa na wszystkich członkach zespołu nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniem. Bardzo często jednak dyrektor wyznacza jednego nauczyciela, zwykle wychowawcę, który ma koordynować pracę wszystkich członków zespołu. Czy ma do tego prawo? Czy koordynator powinien przeprowadzić ewaluację indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego? Sprawdź, kto przeprowadza ocenę efektywności IPET w przedszkolu i szkole.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Kto odpowiada za przeprowadzenie oceny skuteczności IPET i udzielanej pomocy psychologiczno -pedagogicznej?
- Czy dyrektor może zobowiązać jednego nauczyciela do ewaluacji IPET
- Które przepisy regulują zasady dokonywania oceny efektywności udzielanej pomocy?
- Kto uczestniczy w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego?
Pozostało jeszcze 76% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.