Artykuł może być wprowadzeniem do zajęć przybliżających mechanizmy psychologicznego wpływu reklamy. W połączeniu z warsztatami stanowi skuteczne narzędzie wskazujące sposoby oddziaływania mechanizmów reklamowych oraz przeciwdziałania im. Skupiamy się na charakterystyce krótkotrwałego i długofalowego wpływu przekazów reklamowych na zdrowie psychiczne młodego człowieka, a przede wszystkim opisujemy, w jaki sposób się przed nim uodpornić. Podejmujemy próbę ukazania mechanizmów oraz dostarczeniu narzędzi pomocnych w krytycznej analizie reklamy.
Pozostało jeszcze 97 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Danuta Pyrdoł
Lider zmian MEN w zakresie pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Nauczyciel dyplomowany z ponad 20-letnim stażem pracy z dziećmi mającymi problemy w uczeniu się oraz z doświadczeniem w aktywizacji zawodowej dorosłych i w pracy z uczniami dwujęzycznymi. Autorka projektów edukacyjnych i materiałów dla nauczycieli z zakresu metod aktywizujących, Problem Based Learning, praw człowieka, antydyskryminacji.