Artykuł może być wprowadzeniem do zajęć przybliżających mechanizmy psychologicznego wpływu reklamy. W połączeniu z warsztatami stanowi skuteczne narzędzie wskazujące sposoby oddziaływania mechanizmów reklamowych oraz przeciwdziałania im. Skupiamy się na charakterystyce krótkotrwałego i długofalowego wpływu przekazów reklamowych na zdrowie psychiczne młodego człowieka, a przede wszystkim opisujemy, w jaki sposób się przed nim uodpornić. Podejmujemy próbę ukazania mechanizmów oraz dostarczeniu narzędzi pomocnych w krytycznej analizie reklamy.
Pozostało jeszcze 97% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Danuta Pyrdoł
Lider zmian MEN w zakresie pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Nauczyciel dyplomowany z ponad 20-letnim stażem pracy z dziećmi mającymi problemy w uczeniu się oraz z doświadczeniem w aktywizacji zawodowej dorosłych i w pracy z uczniami dwujęzycznymi. Autorka projektów edukacyjnych i materiałów dla nauczycieli z zakresu metod aktywizujących, Problem Based Learning, praw człowieka, antydyskryminacji.