Artykuł może być wprowadzeniem do zajęć przybliżających mechanizmy psychologicznego wpływu reklamy. W połączeniu z warsztatami stanowi skuteczne narzędzie wskazujące sposoby oddziaływania mechanizmów reklamowych oraz przeciwdziałania im. Skupiamy się na charakterystyce krótkotrwałego i długofalowego wpływu przekazów reklamowych na zdrowie psychiczne młodego człowieka, a przede wszystkim opisujemy, w jaki sposób się przed nim uodpornić. Podejmujemy próbę ukazania mechanizmów oraz dostarczeniu narzędzi pomocnych w krytycznej analizie reklamy.
Jakie przybory warto dokupić do przedszkola przed 1 września? Oto kilka pomysłów na uzupełnienie wyposażenia przedszkola, które będą nieocenioną pomocą w prowadzeniu zajęć, rozwijaniu umiejętności dzieci i współpracy z rodzicami.
Myśląc o szkole, często zapominamy o tym, że jej integralną i – wbrew niektórym przekonaniom – bardzo istotną częścią jest świetlica. Jej podstawowym celem jest zapewnienie bezpieczeństwa uczniom, którzy czekają na lekcje lub na odebranie przez rodziców. Powinna jednak nie tylko pełnić funkcję poczekalni, ale dobrze organizować spędzany w niej czas. Często jest to kilka godzin, które można efektywnie wykorzystać, inspirując uczniów nie tylko do nauki, ale także do rozwijania zainteresowań oraz zawierania przyjaźni i integrowania się z kolegami z innych klas.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.