Badania pokazują, że coraz mniej dzieci i młodzieży poświęca czas na rozwój swoich zainteresowań. Co gorsza – wielu z nich nie jest w stanie określić, co ich tak naprawdę interesuje. Na czym polega skuteczne wspomaganie procesu identyfikowania, a potem rozwijania pasji? Co zrobić, aby młodym ludziom wciąż się chciało chcieć?
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Tomasz Knopik
Doktor psychologii, adiunkt w Katedrze Psychologii Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, autor licznych publikacji z zakresu psychopedagogiki zdolności i kreatywności. Od kilku lat realizuje autorski program nauczania mądrościowego w szkołach podstawowych i gimnazjach. Wierny pasjonat każdego przejawu twórczości dziecka.