Co do zasady dla uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, organizuje się zajęcia rewalidacyjne. Co robić, jeżeli dokument z poradni nie wskazuje rodzaju tych zajęć? Czy trzeba organizować zajęcia rewalidacyjne mimo braku zalecenia w orzeczeniu? Kto powinien określić rodzaj i charakter zajęć dla dzieci z orzeczeniem?
Sprawdź, jakie obowiązki ma szkoła wobec dzieci z orzeczeniem.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy szkoła musi organizować zajęcia rewalidacyjne mimo braku zalecenia w orzeczeniu
- Jakie działania podjąć, jeżeli poradnia nie określiła rodzajów zajęć rewalidacyjnych
- Kto określa charakter zajęć dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Przeczytaj również:
Pozostało jeszcze 79% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.