Uczniowie z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego powinni otrzymywać wsparcie w zakresie wskazanym w zaleceniach z poradni. Często jednak nauczyciele i specjaliści pracujący z uczniem stwierdzają, że dalsza pomoc w określonej formie nie jest już potrzebna. Czy zespół nauczycieli może podjąć decyzję o zakończeniu udzielania pomocy w danej formie?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Na jakiej podstawie zespół nauczycieli opracowuje IPET
- Czy po przeprowadzeniu WOPFU zespół może podjąć decyzję o zakończeniu udzielania pomocy w danej formie
- O czym pamiętać przed stwierdzeniem, że konkretne zajęcia nie są już potrzebne?
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.