Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym – czy istnieją wytyczne do realizacji podstawy programowej z uczniem?

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 20 czerwca 2023
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym – czy istnieją wytyczne do realizacji podstawy programowej z uczniem?

W przepisach prawa oświatowego nie ma innych wytycznych dotyczących realizacji podstawy programowej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, poza zalecanymi w rozporządzeniu sposobami realizacji podstawy programowej. Sprawdź, jakie wskazówki zamieszczono w przepisach i na jakiej podstawie dokonać operacjonalizacji celów kształcenia i sposobów ich osiągania.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie wskazówki zamieszczono w przepisach dotyczących realizacji podstawy programowej?
  • Dlaczego brakuje wytycznych do realizacji podstawy programowej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym?
  • Jakie czynniki należy uwzględnić przy ustalaniu kierunków pracy dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym?

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 20 czerwca 2023

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy