Niezależnie od czasu trwania kontaktu, niezależnie od tego czy rozmawiasz twarzą w twarz, czy przez telefon, zadbaj o to , by przejść przez wszystkie etapy. Na każdym etapie cofnij się, jeśli masz poczucie, że rozmowa jest nie dość efektywna.
Pozostało jeszcze 89 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Krystyna Jakubowska
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 143 im. S. Starzyńskiego w Warszawie, nauczyciel języka polskiego, posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów liderów oświaty.