W pierwszej części artykułu omówiono formalno-prawne aspekty opracowania wielospecjalistycznej ocen funkcjonowania dziecka z autyzmem oraz przygotowania indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego. Druga część dotyczy charakterystyki funkcjonowania dziecka z autyzmem czyli kluczowych aspektów merytorycznych na które należy zwrócić uwagę podczas realizacji wychowania przedszkolnego.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jak włączać dziecko z autyzmem w przedszkolu w życie grupy
- Na jakie aspekty organizacji przestrzeni w przedszkolu zwracać uwagę w przypadku przyjęcia dziecka z autyzmem
Pozostało jeszcze 88% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Aneta Żurek
Pedagog specjalny, terapeuta, trener. Specjalizuje się w pedagogice specjalnej, pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Posiada wieloletnie doświadczenie praktyczne w pracy z dzieckiem ze SPE. Autorka licznych publikacji i artykułów związanych z edukacją włączająca i pedagogiką specjalną.