Zindywidualizowana ścieżka kształcenia – teoria i praktyka

Autor: Elżbieta Górka

Dodano: 20 lutego 2020
Zindywidualizowana ścieżka kształcenia

Zindywidualizowana ścieżka nadal postrzegana jest  jako nowa forma pomocy psychologiczno-pedagogicznej, której organizacja i realizacja budzi wiele wątpliwości wśród dyrektorów, nauczycieli i rodziców. W artykule odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania dotyczące form zindywidualizowanego kształcenia w szkole oraz podajemy praktyczne przykłady organizacji zajęć w ramach zindywidualizowanej ścieżki kształcenia.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp od portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 20 lutego 2020

Autor: Elżbieta Górka

Absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Wrocławskim, ukończyła również studia podyplomowe Kształcenie Integracyjne - Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej, Warszawa, a także jest terapeutą metody Marii Montessori. Posiada 24-letni staż pracy w tym przez 18 lat pełniła funkcję wicedyrektora w w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Piotrkowie Trybunalskim. Ekspert w zakresie: pedagogiki, kształcenia integracyjnego, terapii, wpisana na listę MEN. Obecnie wizytator ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych KO Łódź, Delegatura Piotrków Trybunalski

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel