Zindywidualizowana ścieżka kształcenia jako forma pomocy dla ucznia z napadami agresji

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 2 lutego 2021
Zindywidualizowana ścieżka kształcenia dla agresywnego ucznia

Uczeń agresywny, który wymaga udzielania pomocy psychologicznej, ale nie posiada orzeczenia o niepełnosprawności nie zawsze może liczyć na wsparcie tzw. nauczyciela wspomagającego. Dyrektor odpowiedzialny za zapewnienie bezpieczeństwa, we współpracy z rodzicami powinni w takiej sytuacji rozważyć wystąpienie do poradni psychologiczno-pedagogicznej o wydanie opinii w sprawie zindywidualizowanej ścieżki kształcenia.

Z artykułu dowiesz się:

  • Czy zorganizowanie zindywidualizowanej ścieżki kształcenia będzie właściwą formą pomocy w przypadku agresywnego ucznia
  • O czym trzeba pamiętać organizując zindywidualizowaną ścieżkę kształcenia dla ucznia z napadami agresji

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 2 lutego 2021

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy