Czy dzieci chorujące na padaczkę potrzebują pomocy i indywidualnej organizacji zajęć? Czy ich przestrzeń edukacyjna powinna zawierać jakieś szczególne elementy? Artykuł wskazuje przykładowe działania wspierające dla osób z padaczką na terenie szkoły. Znajdziesz w nim również wskazówki dotyczące zapewnienia opieki i sposobów organizacji zajęć i przestrzeni edukacyjnej.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy uczeń chorujący na epilepsję może uczestniczyć w zajęciach sportowych i zabawach
- O czym pamiętać podczas organizowania imprez, w których ma uczestniczyć dziecko z epilepsją
- Na co zwracać uwagę podczas zajęć sportowych dla dzieci chorujących na padaczkę
Przeczytaj również:
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Izabella Lutze
Pedagog andragog, kierownik Wydziału Diagnozy i Współpracy z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi oraz Zespołu Diagnozy Psychologiczno-Pedagogicznej w ORE. Zajmuje się problematyką dotyczącą poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego oraz diagnozy i planowania procesu postdiagnostycznego. Trener i lider programów oraz projektów z zakresu rozwijania umiejętności psychospołecznych uczniów. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i specjalistów z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych, planowania, organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.