Objęcie ucznia zindywidualizowaną ścieżką kształcenia oznacza, że z jakiegoś powodu wymaga on
dostosowania organizacji i procesu nauczania do swoich potrzeb. Czy taka indywidualizacja może mieć wpływ na zasady oceniania ucznia? Sprawdź, czy zindywidualizowana ścieżka kształcenia a ocena niedostateczna pozostają ze sobą w związku.
- Z artykułu dowiesz się m.in.:
Czy objęcie ucznia zindywidualizowaną ścieżką kształcenia oznacza zmianę zasad ocenienia
- Jakie zasady oceniania stosować w odniesieniu do ucznia objętego zindywidualizowaną ścieżką kształcenia
- Czy ocena niedostateczna dla ucznia objętego zindywidualizowaną ścieżką kształcenia jest zgodna z prawem
- W jakim stopniu zindywidualizowana ścieżka kształcenia a ocena niedostateczna zależą od nauczyciela
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.