Zindywidualizowana ścieżka kształcenia a ocena niedostateczna

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 23 lipca 2021
Zindywidualizowana ścieżka kształcenia a ocena niedostateczna

Objęcie ucznia zindywidualizowaną ścieżką kształcenia oznacza, że z jakiegoś powodu wymaga on dostosowania organizacji i procesu nauczania do swoich potrzeb. Czy taka indywidualizacja może mieć wpływ na zasady oceniania ucznia? Sprawdź, czy zindywidualizowana ścieżka kształcenia a ocena niedostateczna pozostają ze sobą w związku.

  • Z artykułu dowiesz się m.in.:
    Czy objęcie ucznia zindywidualizowaną ścieżką kształcenia oznacza zmianę zasad ocenienia
  • Jakie zasady oceniania stosować w odniesieniu do ucznia objętego zindywidualizowaną ścieżką kształcenia
  • Czy ocena niedostateczna dla ucznia objętego zindywidualizowaną ścieżką kształcenia jest zgodna z prawem
  • W jakim stopniu zindywidualizowana ścieżka kształcenia a ocena niedostateczna  zależą od nauczyciela

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 23 lipca 2021

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy