Funkcjonowanie i najczęstsze trudności dzieci chorych na padaczkę

Izabella Lutze

Data publikacji: 12 września 2017 r.
Funkcjonowanie i najczęstsze trudności dzieci chorych na padaczkę

Padaczka często powoduje obawy nauczycieli związane w szczególności z umiejętnością poradzenia sobie w sytuacji napadu, ale też i obawy rodziców związane z uczęszczaniem dziecka do przedszkola czy szkoły. Dlatego tak ważna jest współpraca specjalistów, nauczycieli z rodzicami dziecka i odwrotnie, w celu wspierania go szczególnie w rozwijaniu umiejętności społecznych, w tym radzeniu sobie z trudnościami związanymi z własną chorobą.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Zyskaj dostęp do portalu ePedagogika.pl

Przetestuj portal za darmo

Skorzystaj z:

  • PROFESJONALNYCH narzędzi do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • INSPIRUJĄCYCH artykułów, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • BOGATEJ BAZY PORAD udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp? Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel