Wprowadzenie zdalnego nauczania nie oznacza, że wszyscy uczniowie z klas V-VIII oraz szkół ponadpodstawowych będą uczyli się z domu. Podobnie, jak w przypadku poprzedniego zawieszenia zajęć stacjonarnych, w przepisach przewidziano szczególne zasady dla uczniów z niepełnosprawnością. Sprawdź, jak zorganizować zajęcia dla dzieci i młodzieży z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Dowiedz się, dla których uczniów trzeba zorganizować zajęcia w bezpośrednim kontakcie z nauczycielem, a którym zapewnić możliwość nauki zdalnej na terenie szkoły.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy uczniowie zagrożeni niedostosowaniem społecznym i niedostosowani społecznie mają prawo do zajęć w szkole
- Z którymi uczniami nauczyciel wspomagający powinien pracować zdalnie, a którym towarzyszyć na lekcjach w szkole
- Czy rodzice uczniów szkół specjalnych mogą zażądać wprowadzenia lekcji zdalnych
Pozostało jeszcze 88% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marta Wysocka
Redaktorka portalu ePedagogika.pl, specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.